Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене и при празен ход

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем при палене и при празен ход

    Само сутрин, когато е стояла над 8-9 часа колата, тресе много неприятно, ако и подадеш плавно газ. Освен това, като я оставя на свободна оборотите играят между 600 и 1000. Тук в Стара Загора ми препоръчаха един майстор, който разбирал от Алфи. Той направи един полеви тест с дебитомера, каза, че е от него проблема. Сменихме го с с нов, но на другата сутрин същата работа...

    P.S. Купих колата преди около месец, направих две диагностики, които не показаха никакви грешки. Демек компютрите не го улавят този проблем...
    Има някои теми, в които проблемът е разискан, но така и не прочетох окончателно решение. А бая годинки са минали от първите постове. Затова реших в нова тема да обобщя проблема, който със сигурност не е само мой и да видим какво ще стане.
    Alfa Romeo 156 1.8 TS

  • #2
    А колата е на бензин, на дизел, на газ?
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • #3
      Извинявам се. Мислех, че моделът се изписва. Бензин е, 1.8 TS... Още не съм и сложил газ и то най-вече защото този проблем ме притеснява доста и искам първо да се оправи.
      Last edited by AlfistSZ; d.m.y г., 14:22.
      Alfa Romeo 156 1.8 TS

      Comment


      • #4
        Не е от дебитомера, разбира се, както и не е от замърсена дроселова клапа. На мен ми се оправи при смяна на клапана на картерните газове. Ремонтния комплект струва около 20 лв., времето за ремонт е 10 мин. Смени го и пробвай.
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
          Не е от дебитомера, разбира се, както и не е от замърсена дроселова клапа. На мен ми се оправи при смяна на клапана на картерните газове. Ремонтния комплект струва около 20 лв., времето за ремонт е 10 мин. Смени го и пробвай.
          и аз имам същия проблем , колега кажи къде е този клапан но, при мене го прави много рядко и по често когато паркирвам
          Alfa Romeo 156 1.8 16v twin spark

          Comment


          • #6
            Клапанът е на другия край на тръбичката, която е маркирана:
            Attached Files
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • #7
              благодаря колега , и аз ще го сменя
              Alfa Romeo 156 1.8 16v twin spark

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от bocman84 Покажи съобщение
                благодаря колега , и аз ще го сменя
                Провери си въпросния клапан, ако се окаже, че не е от него, те съветвам да си провериш свещите! Ако се окаже, че и те са добре, следва реда на кабелите на свещите, проверяването става когато е тъмно (нощ) и махаш декоративния капак, палиш колата и отиваш да гледаш дали се виждат искрици от кабелите, ако не се виждат значи всичко е ОК! Ако се окаже, че и те са добре, идва реда на бобините! След това може да провериш, дебитомера, след това ламбада сонда и т.н. Но винаги се тръгва от свещите Все пак провери си въпросния клапан и дано е от него, че ще се разминеш леко от към ремонт и финанси! Ако от всички тези неща не е, има и други неща от които може да е проблема... Ще следя темата.


                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
                  Провери си въпросния клапан, ако се окаже, че не е от него, те съветвам да си провериш свещите! Ако се окаже, че и те са добре, следва реда на кабелите на свещите, проверяването става когато е тъмно (нощ) и махаш декоративния капак, палиш колата и отиваш да гледаш дали се виждат искрици от кабелите, ако не се виждат значи всичко е ОК! Ако се окаже, че и те са добре, идва реда на бобините! След това може да провериш, дебитомера, след това ламбада сонда и т.н. Но винаги се тръгва от свещите Все пак провери си въпросния клапан и дано е от него, че ще се разминеш леко от към ремонт и финанси! Ако от всички тези неща не е, има и други неща от които може да е проблема... Ще следя темата.
                  Не знам защо този "майстор алфист" беше толкова убеден за дебитомера, но поне сега си имам два.
                  Най-специфичното е, че тресенето се появява само и единствено, ако колата не е работила над 10 часа. Много ми е чудно как може за 5-6 часа стоене, след това да не се прояви.
                  Alfa Romeo 156 1.8 TS

                  Comment


                  • #10
                    Имаш лично!
                    Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                    Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                    Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                    Comment


                    • #11
                      Колега пиши по темата моята е същата смени ли този клапан. Пишете теми а не казвате какво е станало дали се е оправило.
                      алфа ромео 156 тс

                      Comment


                      • #12
                        От две години първото паленте за деня е като работа на 2 цилиндъра, угасям паля пак и работи нормално.Сменях въпросното клапанче, свещи, дебитомер проверих за пропуск на въздух след дебитомера, като смених и маркуча на въпросния клапан и нищо.И това го прави само лятото, като падне температурата под 20-тина градуса забравям за проблема....до следващото лято.От 2-3 дена като подам газ на място почва да тресе, като поработи 1-2 минути изчезва.Днес се оказа че гофрирания въздуховод между дебитомера и дросела е съдран отдолу.Новия идва утре, ще пиша дали тресенето е изчезнало от него.По въпроса за клатенето на оборитите, трябва да се направи профилактика на стъпковото моторче, има едно капаче което като се махне вътре има едни писти с плъзгачи.Трябва да се почисти и да се залепи капачето обратно, адаптация и си готов.Доста отдавна го реих тоя проблем, наскоро колегата ecotronic писа по въпроса какво точно е правил/на мене ми го правиха в сервиза и не съм гледал какво точно се прави/ така че питай него че не мога му наммеря темата.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от alfaromeo16vVarna Покажи съобщение
                          Колега пиши по темата моята е същата смени ли този клапан. Пишете теми а не казвате какво е станало дали се е оправило.
                          аз не съм сменял още нищо, ремонта ще го почвам края на месеца. тогава ще пиша какво е положението
                          Alfa Romeo 156 1.8 16v twin spark

                          Comment


                          • #14
                            Ок
                            алфа ромео 156 тс

                            Comment


                            • #15
                              Днес смених спукания маркуч, тресенето го няма, утре ще разбера дали и проблема с първото палене за деня/след като е добре истинала/ го има още, ма това ме съмнява да се оправи щото тоя маркуч няма начин да е спукан от две години.Спукал се е наскоро, разбрах го по притрисането при подаване на газ като е студена и при около 5к обората се получаваше едно леееко спъване ама като дам малко повече газ се преодоляваше, почти незабележимо беше .Обаче имам едно питане, възможно ли е при спукан маркуч между дебитомера и дросела - 5-6см цепнат, да си върви нормално и да харчи по-малко, понеже я карам от 6 години и досега извън градско под 9 не ми е давала.То верно че малко укротих топката ма чак пък 7,5/100 не съм очаквал/пълно-пълно, нямам борд/.Щот ако е така да взема да цепна новия.
                              Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 18:53.
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment

                              Working...
                              X